Аудіореклама (звукова реклама в торгових центрах Львова) безсумнівно володіє великою кількістю переваг. Це вдалий спосіб привернути увагу покупців безпосередньо в місцях продажів.
Сучасні торгові центри оснащені системою локального мовлення і вашу звукову рекламу потенційні покупці почують від зон паркування до місць громадського користування.
Аудіореклама може служити навігатором серед безлічі пропозицій товарів і послуг торгового центру. Для сторонніх організацій – не орендарів торгового центру, аудиореклама серед покупців популярного торгового центру стане ефективним каналом для подання своїх брендів суміжній аудиторії клієнтів.
У той же час звукова реклама в ТЦ Львова в перерахунку на кількість контактів в більшості випадків набагато ефективніше реклами на радіо, в зв’язку з меншою вартістю за розміщення. Звукова реклама в ТЦ на відміну від реклами на радіо не вимагає оплачувати кожну секунду дорогого ефірного часу, в ТЦ можна розмістити будь-який ролик тривалістю до 30 сек, заплативши тільки за період розміщення.
У разі тривалого і безперервного розміщення звукової реклами можливі знижки або бонусні виходи аудіороликів понад медіаплану.
На сьогоднішній день звукова реклама у Львові доступна для розміщення в наступних місцях:
Розміщення аудіореклами в ТРЦ «King Cross Leopolis»:
Пакет 24
- Хронометраж ролика – до 30 сек.
- Кіл-ть виходів на годину – 2 рази.
- Кіл-ть виходів на день (10.00 – 22.00) – 24 виходи.
- Кіл-ть виходів на місяць (30 днів) – 720 виходів.
Розміщення аудіореклами в ТЦ «Opera Passage»:
Пакет 22
- Хронометраж ролика – до 30 сек.
- Кіл-ть виходів на годину – 2 рази.
- Кіл-ть виходів на день (10.00 – 21.00) – 22 виходи.
- Кіл-ть виходів на місяць (30 днів) – 660 виходів.
Розміщення аудіореклами в ТРЦ «Victoria Gardens»:
Пакет 24
- Хронометраж ролика – до 30 сек.
- Кіл-ть виходів на годину – 2 рази.
- Кіл-ть виходів на день (10.00 – 22.00) – 24 виходи.
- Кіл-ть виходів на місяць (30 днів) – 720 виходів.
Розміщення аудіореклами в ТЦ «Роксолана»:
Пакет 24
- Хронометраж ролика – до 30 сек.
- Кіл-ть виходів на годину – 2 рази.
- Кіл-ть виходів на день (10.00 – 22.00) – 24 виходи.
- Кіл-ть виходів на місяць (30 днів) – 720 виходів.
Розміщення аудіореклами в ТЦ «Магнус»:
Пакет 20
- Хронометраж ролика – до 30 сек.
- Кіл-ть виходів на годину – 2 рази.
- Кіл-ть виходів на день (10.00 – 20.00) – 20 виходів.
- Кіл-ть виходів на місяць (30 днів) – 600 виходів.
Звукова реклама в торгових центрах Львова від РА «MR Group». Телефонуйте!
Звукова реклама в торгових центрах Львова – це максимально ефективний спосіб просування торгового бренду і збільшення продажів продукції, що реалізовується. Це обумовлено тим, що через них проходить часом кілька тисяч відвідувачів. Існують різні види реклами. Будь-який з них робить свій вплив, якщо його правильно організувати, і провести на належному рівні. Наша компанія допоможе вам у створенні і розміщенні якісної реклами вашого продукту в торгових центрах.
Однією з найбільш затребуваних дієвих є звукова реклама в торгових центрах. Її унікальність в тому, що вона оперативно доносить до покупця необхідну інформацію про новинки в асортименті товарів, акції, початок розпродажів і інших новинах в роботі торгового підприємства. Це створює йому певний імідж, і сприяє підвищенню його рейтингу. Ще одна особливість цього виду рекламного продукту полягає в тому, що всі відвідувачі торгового закладу обов’язково почують звукову рекламу, яка транслюється в торговому центрі.
Її вплив відбувається незалежно від бажання людини. Він просто чує текст, а після декількох повторень інформації, що міститься в звуковій рекламі, вона відкладається в його підсвідомості. Таким чином, реклама будь-якої продукції в торгових центрах значно підвищує її затребуваність у покупця.
Тим часом, помічено, що на сьогоднішній день вже недостатньо розміщення в супермаркетах та інших торговельних точках одних тільки рекламних банерів та інших носіїв візуальної інформації. Люди звикли до них. А тому, вони вже не дають такого ефекту. Потрібні не стандартні способи залучення уваги покупців. Звукова реклама, що транслюється в торгових центрах, є одним з потужних за силою впливу на людину методів.
За своєю суттю звукова реклама – це аудіо ролик. Але при його створенні необхідно враховувати специфіку торгового центру, в якому він буде транслюватися. По-перше, треба враховувати, скільки поверхів має супермаркет, як в ньому здійснюється торгівля. А головне, щоб рекламний ролик чіпляв слух, щоб люди мимоволі прислухалися до нього, а не пропускали повз вуха. Тому важливо знайти того, хто допоможе вам в цьому.
І ви не помилитеся, якщо звернетеся в нашу компанію.
В нашій компанії працюють досвідчені і талановиті люди, які добре знають свою справу. Завдяки нашій звуковій рекламі, яка транслюється в торгових центрах за певним графіком, підвищується інтерес до рекламованого товару і значно зростає купівельний попит на нього.
Аудіо ролик. На що звернути увагу?
Іноді не так просто визначити який тип аудіо ролика вам би хотілося створити для своєї компанії, в такому випадку, можете прослухати приклади аудіоролика відповідного формату. Це дозволить краще зрозуміти який аудіо ролик вам здається більш відповідним. Щоб ваш аудіоролик звучав ефективно – є потреба у професійному сценаристі, який продумає для вашої реклами концепцію, зміст, текст і розпише голоси і музичний супровід, грунтуючись на інформації про об’єкт реклами.
Створення аудіороликів. Різновиди.
Тексти аудіороликів – другий етап створення аудіо ролика, після збору інформації. Створення аудіороликів безпосередньо залежить від того як точно поставлена задача і наскільки правильно вона реалізована. Аудіоролик може бути інформаційним, ігровим або іміджевим.
Інформаційний рекламний аудіо ролик записується зазвичай одним голосом і носить виключно інформативний характер, що повідомляє діючих і потенційних клієнтів про існуючі або нові послуги (товари) компанії.
Ігровий аудіоролик являє з себе невелику побутову сценку і записується одним, або декількома дикторськими голосами. Такі аудіоролики за статистикою привертають найбільшу увагу.
Іміджевий аудіоролик підходить для великих в своїй галузі брендів і націлений виключно на підтримку іміджу. В іміджевих аудіороликів тексти записуються найчастіше саме відомими голосами, що дозволяє підсилити ефект.
Голосова реклама. Про що потрібно пам’ятати?
Чому голосова реклама так ефективна? Відповідь проста. Рекламний сегмент, який використовує візуальний вплив уже приївся, а ось голосова реклама сприймається набагато легше, простіше і вимагає від людей менше концентрації і уваги. Створення аудіореклами може тривати від кількох годин до кількох днів, а іноді навіть тижнів. Якщо Ви розумієте, що поставлене завдання по створенню аудіореклами витрачається багато часу, постарайтеся його надати в необхідному обсязі. Так само створення аудіореклами можна допомогти, надавши як можна більш детальну інформацію, про яку у вас будуть дізнаватися фахівці. Переваги радіореклами незаперечні, але працюють вони тільки в разі, якщо сама аудиореклама виконана якісно.
Детальніше про рекламні аудіоролики для Торгових Центрів
Аудіоролик для торгового центру відрізняється від всіх інших типів аудіороликів
По-перше, аудіоролик для реклами в ТЦ повинен створюватися з урахуванням особливостей самого торгового центру, тому що найчастіше трансляція може відбуватися не на всіх поверхах і не у всіх приміщеннях, в зв’язку з цим варто для початку зрозуміти чи зможе ваш ролик для торгового центру бути почутий потрібною аудиторією слухачів.
По-друге, аудіо реклама в торгових центрах завжди повинна бути вирівняна з точки зору загальної гучності, інакше ваша аудіореклама в торговому центрі буде або не чутна, або буде звучати занадто голосно і замість того щоб працювати на вашу користь, буде просто дратувати відвідувачів. Крім сказаного вище, радіо реклама в торгових центрах дуже часто зливається між собою своєю буденністю і через це є ризик що ваш рекламний ролик для торгового центру буде зливатися з рештою маси радіореклами, що безсумнівно не дасть результатів. Для того щоб виділиться серед конкурентів, використовуйте креативні аудіоролики. Головне пам’ятайте, потрібно зробити аудіоролик, який буде яскравою плямою серед сірої маси звукової реклами в даному ТЦ. Крім того, важливо звернути увагу на тексти аудіороликів, тому що від них також дуже багато залежить. Якщо сценарій аудіоролика добре продуманий, він буде давати хороші результати! Ціна аудіоролика, до речі, залежить від рівня і складності сценарію. Створення рекламних аудіороликів не обходиться без музики, вона в свою чергу, допомагає створити аудіоролик з певним характером і стилем, що дуже часто буває на користь рекламної компанії в цілому. До речі, за допомогою оригінальної музики можна створити аудіо ролик, який буде виділяється серед інших роликів в Торговому Центрі. Варто зазначити, що виготовлення рекламних аудіороликів для ТЦ не можна уявити без участі дикторів, тому звичайно ж для якісного результату запис аудіо роликів повинний здійснюватися силами професійних дикторів, і безумовно не варто намагатися робити запис аудіороликів своїми силами. На останок зазначимо, що виготовлення аудіо роликів для ТЦ – це процес, що вимагає знань і досвіду. Створення аудіо роликів не найпростіше завдання, як може здатися.