Бразильське рекламне агенство Lew’Lara \ TBWA запустило вражаючий проект для бренду Caf? Pel? .
Грунтуючись на загальновідомому факті про те, що вигляд позіхаючої людини, у більшості з нас викликає бажання позіхнути за ланцюговою реакцією і стереотип про те, що кава допомагає боротися з сонливістю, агенство створило «заразливий» бігборд.
Якщо вірити дослідженню вчених Університету штату Нью-Йорк, 70% людей позіхають, коли бачать як позіхає інша людина. Ось маркетологи і дали людям, що спускається з ранку в метро причину позіхнути. Звичайно без сучасних технологій ця ідея так і залишилася б ідеєю. Цифровий дисплей з датчиком руху при наближенні пасажира, який чекає електричку, відтворює зображення людини, що позіхає, імітуючи фізичну реакцію організму на недосипання або нудьгу. Чим більший потік людей проходить повз дисплей, тим частіше зображення позіхає. В результаті оточуючі починають позіхати, незалежно від того, чи хочуть вони спати насправді.
І коли вони починають мріяти про каву, щоб побороти сонливість, на дисплеї з’являється реклама Caf? Pel? зі слоганом «Теж позіхаєш? Час для кави ».
Зі сміхом пасажири розуміють, що відбувається, і з задоволенням приймають продовження акції – дівчат-промоутерів, що пропонують дегустацію Caf? Pel?.
За час існування поняття “рекламна компанія” фахівці прийшли до висновку, що позитивні враження від подібних акцій роблять їх більш вражаючими і краще запамятовуються, а разом з тим і рекламований бренд. Суть подібного маркетингу полягає в тому, що люди отримували задоволення від “процесу”, відчуваючи здивування, зачаровуючись новизною і винахідливістю. Такий підхід має особливий успіх у молодіжній аудиторії, відкритої новому досвіду і налаштовану на отримання позитивних емоцій.