Коли Лео Бернетт зважився на відкриття свого рекламного агентства за часів Великої Депресії, він позичив 50 тисяч доларів під свій страховий поліс і заставну на будинок. Деякі з його друзів у відкриту заявили йому, що він зійшов з розуму і закінчить тим, що через шість місяців буде продавати яблука на розі вулиці. На це вони отримали таку відповідь Бернетта: «Нихрена подібного! Я буду їх роздавати безкоштовно ». Сьогодні, в кожному офісі агентства Бернетт стоїть ваза з яблуками, яка нагадує співробітникам про духовного батька агентства і його бачення майбутнього. Агентство по сьогодні безкоштовно роздає більше 750.000 яблук в рік.
- Якщо Ви хочете бути оригінальним заради оригінальності, то щоранку можете з’являтися на роботу з носком в роті
- Кожен дурень може написати погану рекламу, але потрібно бути воістину генієм, щоб не чіпати хорошу
- Реклама – це здатність відчувати і передавати саме серцебиття бізнесу в словах, папері і чорнилі
- Якщо вас не помітили, ви залишаєтеся ні з чим. Вам потрібно щоб вас помітили, але без криків і обману
- Я один з тих, хто вірить в те, що одна з найбільших небезпек реклами не в тому, що вона обманює людей, а в тому, що від неї можна померти з нудьги
- Інтерес до життя у всіх її проявах – ось секрет великих творчих людей
- Просто робіть хорошу рекламу і гроші прийдуть (Just make a good ad and money will come).
- Секрет будь-якої оригінальної реклами не в нових словах і картинках, а в створенні нових взаємозв’язків із знайомих слів і картинок