Бігборди, реклама на телебаченні, радіо, друкована реклама – так давно присутні у нашому житті, що стала невід’ємною її частиною. Темп сучасного життя і висока планка стандартів споживача, якого в наші дні важко чимось здивувати, змушують рекламників шукати все нові підходи до свого ремесла. У тому числі і нові нестандартні, незвичні носії і місця розміщення реклами.
Порівняно недавно на ринку зовнішньої реклами з’явився такий носій як лавочки. Ні, лавочки звичайно ж існували з незапам’ятних часів, але використовувати їх в якості рекламоносія стали не так давно.
Оскільки лавки ставлять як правило в людних і прохідних місцях, таких як історичний, діловий центр міста, сквери і парки, території навчальних закладів, вокзали, аеропорт, станції метро, всередині бізнес-центрів – реклама розміщена на них дає дуже великий відгук.
Можна розміщувати рекламу на існуючих лавочках, але можна і ставити нові лавочки в тих місцях, де ви хотіли б їх бачити. У будь-якому випадку необхідно узгодити це з місцевими органами влади. Оскільки такі «багатофункціональні» лавочки йдуть на користь благоустрою «батьки міста», як правило, йдуть назустріч. Винятки становлять історичні місця, в які з будь-якої точки зору неможливо «вписати рекламу».
Ви можете поставити таку лавочку біля власної перукарні або магазину, здобуваючи з неї подвійну вигоду. А якщо у Ваші плани не входить мати свою власну лавочку, але ви хотіли б розмістити на такому носії свою рекламу – до ваших послуг наше рекламне агентство “МР Груп”. Наприклад, наш партнер в м. Луцьк «Лавочка-рекламочка», який має патент на такий вид реклами, пропонує розміщувати вашу рекламу на своїх лавочках.
А ось приклад успішного використання лавочок як рекламоносія – співробітники рекламного агентства DDB Auckland з Нової Зеландії запропонували вбудувати в сидіння спеціальні форми-відбитки. Посидівши на такий лавочці, людина в шортах або спідниці встає з віддрукованим на ногах рекламним текстом, який пропонує купувати короткі спідниці та шорти в магазинах мережі Superette.
За словами співробітників агентства, ефект від такої незвичайної реклами на лавках був просто приголомшливий – протягом короткого проміжку часу було створено тисячі рекламних оголошень, які поширювалися абсолютно безкоштовно. Більш того, таку рекламу неможливо було не помітити! Незвичайність тільки підсилювала її ефективність. Крім того, співробітники рекламного агентства DDB Auckland отримали величезний медіа-ефект від своєї незвичайної рекламної кампанії – про неї писали багато ЗМІ світу.
Ось так людська фантазія, нестаднартне мислення, сміливі рішення і зовсім звична лавочка перетворилася на ефективну зброю реклами.