Флаєром (або листівкою) є друкований аркуш малого формату, де зображений текст або ілюстрація інформативного, агітаційного або політичного характеру. Фактично – це мінімальний формат рекламної поліграфії. Однак, незважаючи на свій розмір, флаєр несе величезну функцію для свого замовника. При незначних витратах йде дуже велика віддача. Тому флаєр вважається досить ефективним рекламним продуктом.
Флаєр відрізняється швидкою організацією випуску, можливістю великих тиражів і моментальною роздачею серед великого числа споживачів, при мінімальних витратах. Виходячи з цього, флаєр визнається найбільш затребуваним і вигідним поліграфічним рекламним виробом. За допомогою флаєра можна оперативно довести рекламну інформацію до цільової аудиторії і привернути клієнта до вашої продукції або послуг. У разі правильно розробленого дизайну флаєра, він вигідно покаже «товар обличчям».
Флаєри є цінною складовою будь-якої рекламної кампанії. Будь-яка людина зустрічає їх практично кожен день. Як правило, їх поширюють в найбільш «прохідних» місцях: станції метро та зупинки, великі торгові центри, місця громадського харчування, вулиці, і звичайно поштові скриньки. Флаєри – зручний спосіб поінформувати нас про всілякі рекламні заходи, знижки, акції, товари і послуги, презентації, виставкі та інше. Жодна передвиборна агітація не обійшлась ще без допомоги листівок. Цей вид рекламної поліграфії грунтовно зайняв своє місце в нашому житті, володіючи здатністю оперативно і ефективно доводити будь-яку рекламну інформацію кінцевому споживачеві.
Необхідно пам’ятати, що флаєр – потужне знаряддя в умілих руках. Але також досить небезпечне і здатне обернутися проти вас – в невмілих. Максимально велику віддачу флаєр принесе при високій якості дизайну та поліграфії. Розробляючи дизайн флаєра, необхідно брати до уваги, що його основна функція – зацікавити, привернути увагу, спонукати клієнта до вибору саме рекламованого товару або послуги. Отже, вкрай важливо розробити дизайн флаєра саме таким чином, щоб ця функція їм виконувалася.
У разі непродуманого сюжету, оформлення і складання рекламного тексту, флаєр може не тільки не принести очікуваного ефекту, а й відштовхнути потенційного клієнта, викликати у нього роздратування. Якісно зроблений рекламний флаєр з грамотним дизайном, «зачепить» споживача навіть, якщо до цього ваші послуги або товар його мало цікавили. Для того щоб маленький шматочок паперу перетворився в ваших руках в ефективне знаряддя, необхідно врахувати всі нюанси, а це дає нам професійний підхід в даній області. Як і в будь-якій іншій справі, найкраще звернутися до професіоналів.
Неякісний флаєр замість того, щоб вселити довіру до вашого продукту, зведе на нівець не тільки саму рекламну кампанію, а й завдасть удар по вашому іміджу, і загрожуватиме втратою потенційних покупців. Така анти-реклама може не тільки на довго запам’ятатися споживачеві, але і довго грати на руку вашим конкурентам. Листівка в руках у споживача формує в його свідомості уявлення про саму фірму і про пропоновану нею продукцію. Тому на дизайн листівки потрібно звернути максимум уваги.
Для гарного флаєра, крім професійного дизайну, необхідна і якісна поліграфія. Кольорову листівку краще надрукувати на гарному папері – глянсовому або крейдованому. Це додасть солідність компанії, яку флаєр представлятиме.
Створення флаєра – це трудомісткий творчий процес, метою якого є отримання ефективного якісного рекламного продукту. І як результат – швидке просування товарів або послуг на споживчому ринку.
Першим етапом розробки макета флаєра є постановка завдань і маркетингових цілей, яких припускаємо досягти за допомогою нього. Метою листівки може бути збільшення обсягу продажів, або проведення рекламних акцій, розширення бази клієнтів або формування іміджу фірми. Сучасна листівка допомагає навіть здійснювати прямі продажі через інтернет і може грати роль візитної картки компанії, а також обслуговувати і підтримувати клієнтів.
Отже, для того щоб досягти своєї мети, вам необхідно визначитися з цільовою аудиторією і поставленою метою. У дизайні бажано використовувати ваш фірмовий стиль, якщо такий є. Це буде формувати популярність вашій фірмі і забезпечувати її впізнавання, або, навпаки, цю популярність експлуатувати, що дасть вам перевагу перед конкурентами.
Виходячи з вашого фірмового стилю, буде формуватися стилістика графіки і вибір візуального образу флаєра. Текст і зображення для вашої листівки повинен бути добре підібраний, що буде працювати на запам’ятовуваність рекламного образу, що викликається листівкою.
Якщо ви вирішили розповісти світові про вас і ваші послуги за допомогою флаєра і хочете зробити це грамотно і максимально ефективно, тоді вам потрібно звернутися до нас. У нас ви можете замовити розробку та друк флаєрів і досягти максимальної віддачі від вкладених вами грошей.