Девід ?гілві (1911 – 1999) – засновник рекламних агентств «Ogilvy & Mather», «?gilvy PR» успішний копірайтер. Багато хто визнає Девіда ?гілві «батьком реклами». У 1962 році американський журнал «Time» охарактеризував його як «найвідомішого чарівника в сучасній індустрії реклами». Є командором Ордена Британської Імперії. У 1977 році увійшов до Зали слави реклами США
Девід Огілві – один з патріархів рекламної індустрії, людина, включений «French Magazine» в список гігантів, які внесли найвагоміший внесок у Світову Індустріальну Революцію поряд з Адамом Смітом, Томасом Едісоном, Карлом Марксом, Дж. Д. Рокфеллером-старшим та іншими.
– З передмови до видання книги Девіда Огілві «Про рекламу».Девід Огілві – класик рекламної справи і один з найуспішніших бізнесменів світу. Його рекламні продукти ставали частиною рекламної середовища і задавали стандарти на майбутнє.
– З передмови до видання книги Кеннета Романа «Девід Огілві і сучасна реклама»
Цитати з його книг стали “крилатими”:
- Покупець не ідіот: це твоя дружина
- Якщо говорять про рекламу, це погана реклама. Якщо говорять про товар, це хороша реклама
- Інтуїція може надто дорого коштувати
- Великі ідеї – це зазвичай прості ідеї
- Робота з дилетантами деморалізує професіоналів
- Чим вища ціна, тим більш бажаним стає товар в очах покупця
- Мета реклами полягає не в тому, щоб розважати глядача, а в тому, щоб продавати йому товар
- Ніколи не створюйте таку рекламу, яку ви б не хотіли, щоб побачила ваша сім’я. Ви не стали б брехати власній дружині. Не брешіть і моїй
- Не конкуруйте з вашим рекламним агентством у творчості. Навіщо тримати собаку і самому гавкати?
- Один мільйон, вкладений в ефективну рекламу, продає більше, ніж десять мільйонів, вкладених в неефективну рекламу