Клод Хопкінс (1866-1932)
Відомий піонер рекламної справи, визнаний майстер і геній продажів Клод Хопкінс провів багато років у самому вирі реклами. Девід Огілві говорив про роботу Хопкінса так: «Нікого навіть близько не можна підпускати до рекламування, поки він не прочитає цю книгу не менше семи разів».
- Часто проста зміна заголовка змінює ефективність реклами в 5-10 разів
- Є тільки один єдиний спосіб знайти рішення ваших проблем в рекламі – запитайте вашого покупця. Це – істина в останній інстанції
- Ті, що працюють в рекламі забувають про свою роль. Вони забувають, що вони продавці, намагаються бути реформаторами. Замість продажів вони шукають оплесків
- Люди не купують у клоунів
- Реклама пов’язана з такою кількістю проблем, як будівництво хмарочоса. І велика частина цих проблем пов’язана з фундаментом
- Любителі витріщатися на барвисту рекламу не мають нічого спільного з тими, хто зацікавлений в покупці